fredag 16. juli 2010

Sommer refleksjoner.


Sitter her og ser ut av vinduet og lure på om det var den sommer vi skulle ha.. Håper vi har noe bedre i venten. Min kreativitet idag har vært og få noe skikk på heimen. Men innimellem har det blitt noen runder med strikkepinnene. Jeg blitt ofte påvirket av bilder, farger, natur eller musik..Hos meg trigger det kreativiten og jeg får nye ideer. Jeg kan glemme alt rundt meg om jeg får en god ide.
I Heras nettverk ønsker vi å høre fra andre som også er litt småfilosofiske og kreative. Emner som vi tar opp kommer etterhvert, men her er det mulig å ta opp det meste.
Siden mennesket er et skapende vesen så regner jeg med at det mange ute der som kan fortelle litt om sin kreativitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om dere legger igjen en kommentar:)